קבלה רפואה [#9340]

י"א תשרי התשפ"א

שאלה:

שלום לרב,

א- רציתי לדעת האם הרב קרא את הקונטרס של המקובל הרב אברהם יורוביץ שניקרא דרכי ההשגה (מודפס בתוך סיפרו ערבות נחל בהוצאה החדשה )שעוסק ברפואה קבלית וסודות נוראים ברפואה וקבלה.

שאחרי שקראתי את ספרי הרב בפרט את  דע את הרגשותך ראיתי חיבור בין איום ונורא בין דברי הרב בעמ' ו למה שהוא כתב שם בעמ' שכח לגבי איך שהמוח קולט את האנרגייה דרך עמוד השידרה ואז חוזר שוב מלמטה למעלה אז אם אכן הרב קרא את הספר אשמח מאד לתשובה כיצד חיבור הדברים בעין פנימי ועוד הוא מיישב שם את עניין הצבעים ומידות שבנפש ואיזה רגש ובעיות רפואה מגיע מיכול צבע ותרגילים מיוחדים של נשימות (לא ע"פ חכמות חיצוניות אלא סוג הנשימות המוזכרות בקונטרס מנחת יהודה על התנהגות האדם לרבי יהודה צבי [שהוא גם על רפואה וקבלה ] ובליקוטי מוהרן תורה ח והוא מבהיר זאת היטב שם) לנקות כול צבע ואיזור וראיתי שבדע את נשמתך כמדומני הרב הזכיר שלמחקרים ורבותינו יש דעות חלוקות בעניין כמות הצבעים .

ב- ועוד רציתי לדעת האם נכון מה שהבנתי מדברי הרב  בדע את דמיונך שמי שהמדמה שלו מבורר אז הוא יכול להבחין בין מציאות לדמיון ואז המדמה שלו מרכיב דמיון ע"פ המציאות של עצמו ולכן הוא יכול להבחין בדימוי שנוגד את המציאות של עצמו שהוא מחוץ לגבלותיו לכן התופעה שמגיע לאנשים בעלי מדמה מבורר זה שלפתע פיתאום בחלום הם מבחינים בדברים שאינם מציאותיים ומבינים שהם בחלום ואז ברגע שאדם מודע לחלום הגוף משתתק כדי שהאדם לא יעשה במציאות מה שהוא עושה בחלום ויקפוץ מהחלון בלי לדעת וזה ניקרא ע"פ המחקרים "שיתוק שינה"( נפוץ מאד בזמננו)

ג- ועוד האם זה נכון שמחשבות זרות וחלומות זרים שבאים מהלא מודע והאדם חווה אותם באופן לא מודע כייון שהם באים ממדמה מקולקל של הנפש הבהמית שהיא בחינת העדר הדעת "ואני בער לא אדע בהמות הייתי עמך" ולכן הם לא מודע כמ"ש רבי נתן בליקו"ה ח"מ ח"ב הלכות פיקדון ה"ד אות א-ז שמחשבות זרות זה שהאור מעל לדרגת הכלי מגיע מבחינת בהמה דס"א שהיא בחינת העדר דעת בחינת חושך וכו' ועוד מה הרב חושב על טבילה במקווה ומה חשיבותה לעבודת ה וכמה ומתי צריך לטבול ומי שעמוס בעבודה האם כדאי שיטבול בלילה מאשר שלא יטבול כלל . והאם הרב חושב שנכון מה שטוענים המחקרים שהסירטון שפורסם ב 1969 שהגיעו לירח מזויף כפי שרואים שם שהדגל מתנופף מרוח והשעון של אסטרונאוט פועל (לפי הטענה שאין שם חמצן וחשמל וכו )

ד- ועוד.. ובאמת יש מעלינו רקיע ושבע ארצות מתחתינו ועל זה הרקיע אמרו בני מגדל בבל נעלה לרקיע ונכה אותו בקרדומים שיזלו מימיו(סנהדרין קט,א) והאם נכונה הסברה לפי השכל שבעצם לא הגיוני שיש חלל מחוץ לכדור שחלל הוא בעצם כלום /ריק / אין
ויש כלום איך זה הגיוני הרי אין הוא העדר יש. ושפתח השבע ארצות הוא נמצא באנטרטיקה בצפון ששם כידוע הנאצים שלחו מישלחת ומאז מלחמת העולם השנייה המקום סגור ע"י הסי אי איי ומסומן בקו אדם בגוגל מפ ומסלולי טיסה וכו. ושזה כוונת הזוהר בזוהר חדש ח"ג דף צט,א והשמטות הזוהר דף רנד,א/ב (כמדומני א) ( ודרך אגב החור באוזון המפורסם שגורם להפשרת קטבים הוא מעל אנטרטיקה במיקום הנ"ל) אשמח מאד לתשובה והארות והערות תודה רבה מראש .

תשובה:

א. למדתי עמו כשנה, ומכיר את תורתו ואת ספר זה.

הנני עוסק בכוחות הנפש בעצם ללא התראות מולבשת של חומר וגוף. לעומתו שעסק בהלבשה של חומר וגוף, בגוונים וצבעים ופליטה של רעל מן הגוף ע"י נשימות ונשיפות.

ב. כן. בחינת בהמה שלמעלה מן האדם, שם ב"ן – בהמ"ה, שם מ"ה – אדם, כנודע. מחלקי עולם התהו הבלתי מתוקן עדיין.

ג. ראוי לטבול לפחות כל ג' ימים, כמ"ש על תורה בב"ק שלא ילכו ג' ימים בלא תורה. טהרה גופנית כלי לטהרה רוחנית. בודאי שעדיף לטבול בלילה.

ד. הגיעו לירח. סרטונים איני מכיר. יש חלל, אויר פנוי.