למה נפטרו אלו שאין להם שייכות עם מדיה [#6559]

ד' אייר התש"פ

שאלה:

אסרו חג פסח תש”פ
לכבוד מו”ר הרב שליט”א.
יישר כחך להרב על כל ההדרכה ובפרט בתקופה הזו של מגיפה קורונה שאנו חווים. יש לי כמה שאלות בנוגע להנ”ל.
הרב מסביר שעיקר המחלה זו (קורונה) בא מגילוי שער הנו”ן דטומאה שהוא הוא האינטרנט והמדיה הארורה. בחוץ לארץ כבר נפטרו הרבה יהודים יקרים רחמנא ליצלן, וביניהם היה ראשי ישיבות, ותלמידי חכמים הלומדים תורה בקדושה וטהרה, מבקשי ה’, והרבה והרבה מהם לא היו להן שום שייכות עם אינטרנט ומכשיר חכם וכדו’.

אם כן, על אף שאין אנו יודעים את דרכי הקב”ה, מ”מ לאחר שהרב מסביר שמחלת הקורונה באה מגילוי שער הנ’ דטומאה, השאלה זועקת לפנינו ואומרת לנו “דרשוני”, לכאורה עלינו להבין למה קרה דבר כזה בישראל שנפטרו הרבה יהודים יקרים כאלה, ובפרט משום שהם היו אנשי תורה, אנשי אמת, מבקשי ה’, שהיו לומדים תורה בקדושה ובטהרה, בלי שום שייכות עם כל הטומאה שבעולם, ובפרט לפי מה שהרב מסביר שנגיף קורונה בא מגילוי שער הנו”ן דטומאה שהוא המדיה והאינטרנט, אנשים שלא היה להם “מכשיר חכם”, למה המחלה הזו פגעה באנשים אלו, ולמה המחלה לא פגעה ברוב באלו שיש להם מכשיר חכם והאינטרנט בביתם?

תשובה:

התשובה החיצונית, שמכיוון שניתנה רשות למשחית להשחית אינו מבחין בין טוב לרע.

אולם על מגיפה זו יש תשובה שורשית יותר.

קורונה נקרא כן מלשון קרינה. כי שורש המחלה על ידי הקרינה של האנטנות שמעבירה את הנגיף. והוא השורש הפנימי של כל מגיפה זו.

קרינה זו אינה נמצאת רק אצל מי שמחזיק מכשירים אלו, אלא נמצאת בכל מקום פרוץ ברחובה של עיר, ויתר על כן בוקעת קירות ונכנסת לתוך כל בית אף אם אין בו מכשיר טמא זה כלל.

ולכך דור זה נקרא דור ש"כולו חייב", כי כולם ספוגים בקרינה זו אף מי שאינו משתמש בה כלל וכלל. ובאופן טבעי אין לנו דרך לפרוש ממנה כלל וכלל. אלא עלינו להתרחק כמה שאפשר עד קצה היכולת.

צריך להבין שעצם ההימצאות בעולם הזה בדור זה, מכריחה ספיגה של קרינה זו ושל טומאה זו. ולכך אין אדם שיכול להינצל ממנה לגמרי. והיא פוגעת הן בצדיקים והן באלו שאינם. ולכך נפשות הצדיקים בדור זה שבורים ורצוצים מפני טומאה זו.

פעמים שקרינה זו פוגעת בצדיקים יותר לרוב דקותם, כדוגמת בגד לבן שככל שלבנינותו גדולה יותר, כך כל כתם קטן נראה בו יותר. וכן להיפך.