הקשר בין קורונה לארץ סין [#6770]

ד' סיון התש"פ

שאלה:

רציתי לשאול את הרב: האם היה קשר בין מחלת קורונה לארץ סין? (שמעתי מת"ח שהמגיפה מתחלת דוקא מארץ סין שהם נודעים ברשעותם (אומה זו הורגים בנותיהן רחמנא ליצלן, והם ידועים בעולם כהרוצחים והאכזריים ביותר, והם גם נחשבים כהמומחים בגניבה, וביותר על כולם הם ידועים כהכופרים הגדולים בהבורא, ובפרט היום, שהם מאמינים כל כל כך ב"כוחי ועוצם ידי" שלהם), שגם שאר אומות העולם מתפעלים מאומה זו ברשעותם שאין כמוה בכל מדינות עולם. (רוצחים את ילדיהם!! אין להם את האהבה הטבעית של אב ואם לילדיהם !! פשוט אין להם לב אנושי !!! ומבהיל על הדעת שלנו איך קיים דבר כזה בבריאה!) האם יש שייכות בין ארץ סין בדוקא, עם שער הנון דטומאה, שממנה בא הקורונה?
עוד קשה לי, בגמ' סנהדרין בפרק חלק מבואר שאברהם נתן "מתנות" לבני קטורה, ופרש"י שזהו "שם טומאה", כלומר חכמת הכישוף וכוחות הטומאה, ושמעתי פעם (לא ידעתי המקור) שבני קטורה הם ארץ סין, וכן מסתבר, כיון שבני קטורה הלכו למזרח, וארץ סין הם האומה המרכזי של המזרח. אבל א"כ נכון לפי"ז למה הקורונה, גילוי השער הנו"ן דטומאה, מתחלת דוקא מארץ סין, שהיא מקור לה"שם טומאה", הטומאה של הסטרא אחרא, ולמה לא מתחלת מארצות של עמלק (כגון איטליא או גרמניא) שהם הרע השורשי של הבריאה?
ועוד רציתי לדעת, אם קורונה היא גילוי השעיר הנון דטומאה של המדיה והאינטרנט, למה המגיפה לר מתחלת מהמדינה שיצר את הכל הטכנולוגיה של המדיה והאינטרנט, שהיא לכאורה מדינת אמריקא?
תודה רבה להרב !!!

תשובה:

מי האיר "ממזרח" צדק, שזהו אברהם בקדושה, בו מתחילים ובו חותמים, מגן אברהם.

ולכך בסוף הימים שמתגלה "מגן אברהם" מתגלה אף זה לעומת זה.

אברהם הפרידם ושלחם מעל פניו בעודו בחיים ומשם מתגלה שורש התערובת.

וכיוון שהפריד אב את בנו, לכך אף עתה נגלה בהם כן.

עמלק מתערב רב בצאצאים של ישמעאל ועשו. אולם תערובת זו כוללת תערובת בשורש יותר, באברהם אבינו. ומה שהוא הבדיל, הוא מערבבים.

החומר הגס, גשמיות, מקורו באמריקא, הטומאה של ע"ז שורשה במזרח.

והכלי & הזה שייך לאמריקא, אולם הטומאה שבו שייכת למזרח.