שאלה:
שלום לכבוד הרב היקר
בעניין חמורו של משיח שחז״ל אומרים שיהיו לו מאה גוונים. לפי מה שהרב הסביר על עניין היופי שהוא מתגלה בשקיעה והבלטת הצורה ו/או במספר גוונים ביחד. השאלה האם פנימיות העניין שהחמור כלומר הנפש (שנושאת כל המדרגות מעליה כמו החמור שנושא משאו עליו)של משיח שהיא בבחינת שקיעה תרד 100 מדרגות מכתר עד מלכות ואז יוכלו להתגלות בו את ה100 גוונים בבחינת הבלטה? ואם זה נכון האם הכוונה שהוא בשערי רומי מוריד תחבושת ושם תחבושת על הפצעים והשאר מורידים הכל וחובשים בפעם אחת זה רמז שכל יהודי יש גוון מסוים השייך לו ולכן מורידים וחובשים בפעם אחת אבל הוא כולל כולם לכן מוכרח שכל פצע (הפצע נהיה פצע-לשון התגלות של אותו גוון) שבו יחבוש אותו בנפרד שיוריד אחד ויחבוש אחד כי הוא כלול מכולם בשורש וצריך לכלול את כולם בפועל?
תשובה:
פרוש נכון!
קטגוריות