משיח [#8990]

ט"ו אלול התש"פ

שאלה:

שלום לרב שליט"א.
כתוב הבנתי בגמרא שבשנה שראש השנה יוצא בשבת לא תוקעים בשופר ולכן באותה שנה חס ושלום לא על ישראל יהיה שנה קשה .
השאלה היא :
א. האם זה חייב להיות כך ?
ב. מה אפשר לעשות בשביל לבטל את זה ושתהייה שנה טובה, וכמובן שנה של ביאת משיח ברחמים?

שאלה נוספת ברשות הרב באותו הקשר:
הרב הזכיר ואמר שברגע שנכנס הזום האינטרנט העברת שיעורים דרך הרשת, זהו הדור מת הדור חרב, באחד משיעורי הרב על הקורונה. וגם אמר הרב שיש חשש גדול מה הולך להיות או משיח או שואה. וגם אם אינני טועה שאנו בדור לא של זכאי.
אבל האם הרב לא יסכים גם שאף על פי כן הקב"ה לא יביא עלינו שואה אלא משיח, ?
כי אני אומר לעצמי ובדיבוריי לקב"ה ואין לי צל של ספק שהרב מעורר אותנו בשיחותיו לתשובה, אבל בינו לקב"ה או מסנגר עלינו כיאות יומם וליל.

אני רציתי לשתף את הרב במחשבותי ודיבוריי לקב"ה שאני צריך לדון את עם ישראל לזכות :

א. יש השקעה של עשרות מיליארדים של דולרים מצד הערב רב בארץ ומלכות רומי הרשעה בחול בשיתוף יחד לקלקל את הציבור החרדי בכל דרך אפשרית: מקומות עבודה, צבא, אינטרנט, מערכת החינוך, וכוו..ועכשיו על ידי השקר של הקורנה (שאין מגפה בכלל, ויש פחות מתים ממתים משפעת כל שנה, וגם הנתונים שלהם שיקריים לגמריי, והכל כדאי בין הייתר, ובראש ובראשונה להרוס את העולם החרדי,.)
ב. יש להם סוכני שינוי בתוך הציבור החרדי לקלקל את הציבור שלנו, "חרדים" שעברו הכשרות במכון מנדל הידוע לשימצה, בתוך מכון הרטמן, ועוד ועוד...והם בתפקידי מפתח בעיריות החרדיות, וגם חלקם הראשי עירייה בעצמם משתפים פעולה עם השלטון הערב רב, ומכניסים תכנים מקולקלים לתוך רוב המוסדות חינוך החרדיים (למעט העצמאיים שלא מקבלים שקל מהמדינה).
ג. יש את הרדיו "החרדי" שגם עסוק בלקלקל ועל ידי,להציע אייפונים, טבלטים, מציע לבני ישיבות להיכנס לאתר האינטרנט שלהם ולענות על שאלות. פרסומות לבתי מלון בחוץ לארץ, צחוקים ושירים שהם ממש לא מומלץ לשמוע.
ד. מה שרואים ברחוב החילוני ואף החרדי (החוסר צניעות ) פרסומות רחוב.
ד. יש את האייפונים שנכנסו אף לישיבות
ה. רוב הדור האחרון כתוב בספרים שהרבנים יהיה מצד הערב רב, רק זה כשלעצמו לא משאיר לנו סיכוי להישאר זכאים וצדיקים. רק זה .
ו. נוסיף את המכללות "החרדיות" שמקלקלות
ז. נוסיף את סמינרים לבנות שבחלקם או כולם מכניסות ליבה, ומסלקות בנות כך הבנתי ממכתב שראיתי שאם יגיעו עם חצאית עד הקרסול את מוצאים אותם מחוץ לסמינר. הקרנת סרטים בסמינרים.
ח. הבנתי שיש אפילו הקרנת סרטים לבנים בישיבות .
ט. עיתונים, מגזינים , שמנויים על זה רבבות שהם מכניסות השקפות פסולות, ומבלבלות ומשקרות את הציבור, בכוונה תחילה. ומי שמתאוות בצע, או בשוגג, כי רוצה פרנסה לא משנה. בכלל.
י. הכנסת ומכירת דיסק קון קי, ששם ניתן למצוא סרטים לנערות, שיעורי תורה לגברים, סטנדפסטיות לנשים , סרטים לנשים, ועוד ועוד והכל בחבילה אחד.
יא. פרסומות אין סופיות לחוץ לארץ, ומסעדות, אוכל גורמה, ושאר תענוגי העולם הזה.
יב. אינטרנט שנכנס לבתים .
יג. בגלל מצב כלכלי שהערב רב לוקח את רוב הכסף שלנו במיסים אז יותר הורים מכניסים לבתי ספר ממלכתי חרדי. או כמו שאמרתי גם בתלמודי תורה יש להם דריסת רגל.
יד. אתר היכרויות של ארגון הקירוב הידוע.
טו. חוק הגיוס ולקיחת חרדים לצבא.

וזה רק בצד הרוחני, יש גם את הצד הגשמי שמשפיע ישירות על הצד הרוחני

טו. מרעילים אותנו בכוונה תחילה על ידי ריסוסים על האוכל, והשתייה.
טז. פלאוריד במיים (רעל לכל דבר)שמשפיע אפילו על הצד הרוחני שלנו .
יז. ריסוסים באוויר של רעלים. במשך שנים .
יח. קרינה של סלולר ועוד.
יט. הנדסה גנטית של אוכל.
כ. כל המשקאות הממותקים וכל החומרים ששמים שם, בין הייתר אספרטיים(גורם לבעיות במערכת העצבים )
כא. ובעיקר החיסונים שככל שאני מגלה יותר ושומע יותר מומחים ועדויות שניתנו על והתגלו ומחקרים שמוכיחים חד משמעית שהחיסונים מזיקים, והם גרמו וגורמים למגפת האוטיזים בעולם ופוגעים בילדים , במערכת העצבים שלהם, בקשב וריכוז, במוח של הילדים ושל המבוגרים, בעיות נורלוגיות (שהתוצאה בין הייתר של כל זה , חוסר יכולת לשבת ולעסוק בתורה, ולרכז מחשבה לזמן, ולהתבונן בכלל במהות החיים לאורךר זמן ובצורה רצינית אם יש בעיות קשר וריכוז).

וניתן עוד להוסיף.

אז אחרי כל זה האם אנחנו לא בגדר של תינוקות שנשבו, אנוסים גמורים, מסכנים גמורים, שצריכים משיח ודחוף ?

תשובה:

א. ב. --- מתשובה 9000

א. עיין בספר נחלי בינה (סימן יח – ר"ה שחל בשבת) שליקט מדברי רבותינו בענין זה של ר"ה שחל בשבת. ותמצית הדברים, שהארת שבת פועלת את הארת התקיעה מאליה, כי מה שנפעל בששת ימי המעשה ע"י עשיה, פעולה, בשבת נפעל ע"י שביתה.

ויתר על כן, הארת שבת (לשון תשובה) גבוה יותר מהארת התקיעות (שופר בבינה, ושבת בחכמה), ולכך אין סכנה. נכון הדבר שיש מרבותינו שכתבו שאסונות היו ביותר בשנה מעין זו. ועיין אות ב'.

וכפשוטו חשב לעשות מצוה ונאנס ולא עשאה, מעלה עליו הכתוב כאילו עשאה. והכא אנוס בתקנת רבה. וחשיב כאילו תקע.

ב. לולי הארת שבת יש סכנה כנ"ל אות א', ולכך צריך לדבוק בהארת שבת, שהכל שב לשורשו באהבה. כי השופר מעורר יראה, "אם יתקע שופר בעיר והעם לא יחרדו", אבל שבת, "מנוחת אהבה", הכל שב ונח בשורשו. ובעומק בשבת השופר עצמו שב לשורש. והוא הארה עצומה ונוראה.

*******************************************

ג. זהו לימוד זכות עצום ונורא.

וכבר אמרו רבותינו שהדרך הנכונה שכאשר מדברים עִם עַם ישראל צריך להראות להם מה ה' רוצה מהם, ומהם יש לתקן. וגם זה באופן שקול ומדוד לפי הענין, ובזהירות ח"ו לא לעורר קטגוריא על ישראל. ויש בזה כמה וכמה דרכים בדרכי רבותינו. וכל זאת מתוך אהבת ישראל. וכאשר מדברים עם הקב"ה, יש ללמד זכות על ישראל.