לימוד זכות על עם ישראל [#9137]

כ"ה אלול התש"פ

שאלה:

שלום לכבוד הרב שליטא

בהמשך לדברים שכתבתי לרב למה יש לדון את עם ישראל לכף זכות , כתבתי שיש מה להוסיף עוד אז עוד כמה דברים כמה הקב"ה צריך לא להתייחס לכל המקטרגים שבשמיים ולשלוח לנו משיח צדקנו, לפני בוא הכוכב, ולפני ביאת החיסונים שהם רוצים לתת לנו אוטוטו שיש הוכחות שהם גורמים לעקרות ומוות , הוכחות חותכות , הם אמרו את זה בפירוש ואומרים שמטרתם בחיסונים זה לדלל את האוכלוסיה בשלב הראשוני ב 50% .

עוד נקודות ללימוד זכות על ישראל שרציתי לשתף את הרב במחשבותיי:

א. ידוע על הבעיות שיש בשחיטה תעשייתית ועל כך שיש מה לעשות לא יודע אחוזים גם יוצאים טרפות , וכל צדיק אמת שנשאל יגיד לך על שחיטה פרטית בגלל הבעיות, ואנו יודעים על הנזק באכילה של בשר לא כשר למהדרין מבחינה רוחנית
ב. ידוע על נבלות וטרפות שמגיעים מהשטחים עם חותמות של בצ"ץ וזה נכנס למכירה בארץ.
ג. זיופים בקלפים של מזוזות, של תפילין, או סופרי סתם שחלקם לא ייראי שמיים מספיק שזה גם משפיע על הרוחניות של הספר תורה והתפילין, וכו...

וידוע דברי החתם סופר אם אינני טועה שאמר שהיצר הרע לא צריך לתפוס כל אחד ואחד מעם ישראל ברשת שלו אלא מספיק לו לתפוס את החזנים, שוחטים וסופרי סתם , כך שמעתי בשיעור (חס וחלילה להגיד שהוא הצליח במשימה שלו רובם ככולם צדיקים וייראי שמיים אני בטוח )
ד. כסף שנכנס מחוץ לארץ על ידי נוצרים לתוך הקדושה מסיבות שלהם וזה משפיע עלינו . הרב אמר שאפילו כסף שנלקח מהמדינה זה משפיע ואסור לקחת.
ה. מעלים מחירי דירות בכוונה ושאר המחירים להוציא את האמא לעבודה גם ושאבא ואמא יעבדו קשה ולא יהיה להם זמן לחנך את ילדיהם כראוי.
ו. חסימת המידע והודעות ומסרים מגדולי ישראל על ידי גיחזים, על ידי התקשורת החרדית שמכונה חרדית , או סילוף שלהם מה הם אומרים : הרב קיינבסקי צועק כבר 10 שנים משיח בפתח, לא שומעים כמעט חוסמים מידע ומעביר רק מה שנוח להם בתקשורת. הרב אמר לא להקשיב למשרד הבריאות בגל הראשון ללמוד כרגיל שינו את דבריו אמרו צריך לבחון לראות וכו....
הרב אלישיב זצ"ל יצא בצורה ברורה נגד הפאות הנוכריות, לפני כמה רבנים, אמרו לו נקים וועדה שתטפל בזה ובכך הכשירו את השרץ וכו וכו..... מזייפים חתימות של רבנים,
ז. ערבי שירה שכל גדולי ישראל יצאו נגד בגלל הקילקול שלו, והם ממשיכים לעשות ככל העולה על רוחם הזמרים הללו.
ח. מכירת טלויזיות למגזרים השונים כביכול באישור גדולי ישראל, שקר וכזב .
ט. הגילוי לאחרונה על כל מיני רבנים שעשו מעשים שלא יעשו , אבל בינתיים נפגעו המון ילדים או נשים וכו. וההשלכות ברורות על מצבם הרוחני. והרצון שלהם להישאר דתיים בכלל.
י. חלק מהישיבות שמים דגש על מצוינות, הישגיות, הספקים ,ולחץ נפשי שלא כל הילדים עומדים בו, ואז יש הרבה נופלים מהדרך כתוצאה מכך. וחוסר מספיק מתן דגש אולי לחיות, שמחה, התלהבות , ריקודים וניגונים שמאד צריך בדור שלנו יותר מאיי פעם. ואז ילדים מחפשים חיות בצד ההיפך מהקדושה וזה בשנייה וחצי אפשר לקבל. והתוצאות ברורות. בנוסף חוסר מתן אפשרות לשלב חסידות ,תורת רבי נחמן ועוד .
יא. גם החוזרים בתשובה ההיתקלות בבעיות שיש מכך שההורים לא חזרו בתשובה המשפחה לא חזרה בתשובה ויש עדיין טלוזיה וחוסר צניעות ולא פשוט לכולם אם הטלוזיה שיש שם ושמירה ומניעה .
יב. ונוסיף להכל שאנו דור העקב שגם ככה לא מרגיש חיות , והרגשת מציאות הבורא, אז זה באמת לאחר שאני כותב את כל הדברים הללו, אני אומר ישתבח שמו לעד הקב"ה תראה איזה עם יש לך איך נשארו בכלל חרדים שחשוב להם להמשיך ללכת בדרך אבותינו הקדושים, ונלחמים על להישאר עובדי השם. אז תשלח לנו בבקשה משיח ברחמים גמורים, ושהוא יילמד אותנו את האמת , הוא יגיד לנו מה אסור ומה מותר, מה אמת ומה שקר,
אני חושב על התכנונים של הערב רב, של העמלקים מה הם מתכננים לנו בקרוב בייחוד עם הכנת הקרקע למתן חיסונים אפילו בכפייה לילדים שלנו ואני מצטמרר מהידיעה של מה זה יגרום מוות ועקרות ,ומחלות סופניות . ואני אומר אבא הכל אתה קובע תראה כמה אנו מסכנים וכמה אנו למרות כל מה שכתבתי עדיין עובדים אותך גם אם אפילו רק עם בגדים של חרדים ומבפנים עושים עבירות אחרי שכתבתי את מה שכתבתי זה מובן ואין מה לבוא עלינו בתלונות, ויש עוד מה להוסיף למה לדון אותנו לכף זכות .

תשובה:

נכון.

אולם רוב היום ככולו, צריך לעסוק בטוב ולדבוק בו.