חיסונים בגזרת עליון [#16687]

י"א כסלו התשפ"ב

שאלה:

שבת שלום לרב שליט"א.

בהמשך לשאלה שלי בנושא : מה התורה אומרת לגבי חיסונים אם הם מכילים חלקי עוברי אדם וחיות טמאות.
הרב אמר שמבחינה דינית מותר אבל זה כן פוגע בקדושת היהודי , אז השאלה שלי למה הקב"ה מרשה לרשעים הללו להכניס לגופות של היהודים את כל הדברים הללו ,הרי הכל זה בגזרת עליון ובמיוחד עכשיו בחיסון של הקורונה שמכיל את הטכנלוגיה החדשה שמשנה את ה - DNA של האדם ואפילו כמו ששלחתי לרב את המידע של הרב החשוב יעקב לושינסקי שאמר שזה משנה את התכונות של גבר לאישה אישה לגבר עם כל המשמעות של זה ?

ודבר שני רציתי להביא לידיעת הרב מידע קצת יותר מלא מה מכילים החיסונים ככלל, והאם לאור המידע הנ"ל הרב מתיר לתת חיסונים , או ממליץ או חושב שנכון, (אני בכוונה נותן את כל האפשרויות הללו, כי ייתכן שהרב יגיד שהוא לא פוסק לציבור בדרך של מתיר או אסור, אבל להמליץ או חושב לנכון הרב כן יהיה מוכן להגיד לנו את דעתו שמאד מאד חשוב לנו לשמוע ).

אז זה המידע שידוע היום לגבי מה מכילים החיסונים: (וזה רק חלק מהדברים)

א. חומרים תורשתיים של חיות ובני אדם המצויים בחיסונים - דנ"א (גנים) -
מצויים תאים מעוברים שהופלו על ידי האמהות (הם משמשים כמצע גידול לייצור החיסון WI-38 ומתאי עובר נקבי, MRC-5 מתאי זכר אנושי).
כמו כן מצוי חומר תורשתי של בעלי חיים, חיידקים ווירוסים.
חשוב להבין, כי חומר תורשתי אנושי עלול לחולל מוטציות ופגיעות שונות בחומר התורשתי של התינוק לו ניתן החיסון. כלומר, לחולל סרטן, מחלות אוטואימוניות ונזקים תאיים אחרים.
בנוסף מצויים בחיסונים : חלבונים מדם אנושי, שאריות דנ"א של בעלי חיים, תאי כליות של כלב, שאריות של כליות חזירים, תמצית לב בקר, תאי כליה של קוף, ג'לטין, שמופק מעור ועצמות של בקר ועגלים ומעורם של חזירים.

ב. פוליסורבט 80 - נחקר רק במגע ולקיחה דרך הפה. אין מחקרים שבדקו את הבטיחות שלו בהזרקה לגוף. הוא מסוגל לפתוח את מחסום הדם - מוח (תפקידו להגן על המוח מרעלים) ועל ידי כך מתאפשרת כניסה של אדג'ובנטים רעילים, המצויים בחיסונים, בקלות ישירות למוח.
זאת ועוד , הוא יכול להיות רעיל בעצמו. ישנם מחקרים רבים שקושרים אותו עם אי פוריות, הלם אנפילקטי, בעיות לב, סרטן ואפילו מוות .

ג. מלח אלומניום- שעלול לגרום לנזק מוחי, אובדן הכרה ומחלות אוטואימוניות מסוגים שונים.

מה כתוב בעלון לצרכן על חיסון DTAP (טטנוס, שעלת, ודיפתריה) :
תופעות לוואי שדווחו במהלך השימוש לאחר אישור, בחיסון כוללות :
מוות בעריסה, אוטיזם, דום נשימה, נוירופתיה, אנצפלופתיה, דימומים, צלוליטיס, וכו....

נמצא קשר מחקרי בין מתן החיסונים לאוטיזם בשנת 2009 על ילדים , הראה מקרה אחד של אוטיזם לאלף ילדים והמחקר האחרון שמסתמך על קופת חולים כלשהי בארץ הראה עליה מסיבית בעשור האחרון - 1:249 הוא אוטיסט ( ואם יגידו אנשים זה לא הגיוני זה גבוה מאד לא רואים כל כך הרבה, אז צריך לדעת שאומרים אוטיזם זה לא כן או לא אלא זה רצף של רמות בהרבה מקרים לא רואים את זה עליו כי זה בא לידי ביטוי בהרבה מובנים ).

וכל זאת בקצרה יתרה יש חומר רב בנושא

תודה רבה לכבוד הרב על המענה לשאלות .

תשובה:

עצתי אמונה לטובתך שתפסיק לעסוק בנושא שלוקח מנפשך כוחות רבים, ועדיף להשקיע אותם בעולם הפנימי שבוודאי יועיל לך רבות!