שאלה:
למה רק עיון, גם בבקיאות אפשר למצוא זאת, לחזור ולחזור, זה בחינה של לשמה.
תשובה:
שדיברנו בעיון דיברנו על מיצוי נקודת הטעם, בבקיאות אי אפשר למצות נקודת טעם, אפשר לילך ללשמה אחרי כן אבל בלי שמיצה את נקודת הטעם.
...לא שוללים, רק אומרים זה לא הצורה המובנית באופן שהוא השלים את השלא לשמה, הוא לא השלים בבקיאות את השלא לשמה. ממילא גם הלשמה הוא לא גמור כי לא היה מיצוי גמור של השלא לשמה.
...לא שוללים, רק אומרים זה לא הצורה המובנית באופן שהוא השלים את השלא לשמה, הוא לא השלים בבקיאות את השלא לשמה. ממילא גם הלשמה הוא לא גמור כי לא היה מיצוי גמור של השלא לשמה.
קטגוריות